ODSJEK POMOĆI U KUĆI

Odsjek pomoći u kući čine služba za pomoć u kući, dostava obroka te alarmni sustav "Halo-pomoći".

  • Pomoć u kući obuhvaća:
    - organiziranje prehrane
    - obavljanje kućnih poslova
    - održavanje osobne higijene
    - zadovoljavanje drugih svakodnevnih potreba

Djelatnice službe pomažu starijim, nemoćnim i bolesnim osobama u njihovom domu s ciljem njihovog ostanka u sredini koju poznaju i koja im pruža osjećaj sigurnosti.

 

  • Dostava obroka u kuću starijih osoba od velike je važnosti za stariju populaciju koja zbog zdravstvenih i socijalno-ekonomskih uvjeta nije u mogućnosti samostalno nabavljati i pripremati redovite i njihovim potrebama prilagođene obroke.

 

  • Alarmni sustav "Halo-pomoć"

    Alarmni sustav „Halo pomoć“ idejna je osnova za razvoj organiziranih usluga pomoći u kući (usluga na daljinu) iz Europskog programa socijalne sigurnosti, te predstavlja suvremeni oblik skrbi za starije osobe u njihovom domu, a djeluje u sklopu Odsjeka za pomoć u kući Doma za starije osobe „Kantrida“. Korisnici programa „Halo pomoć“ korištenjem ove usluge imaju mogućnost življenja u poznatom okruženju vlastitog doma, trajnu 24-satnu pomoć, osjećaj sigurnosti, smanjenje osjećaja osamljenosti, smanjenje troškova liječenja i povećanu kvalitetu življenja.

    Osigurava 24 sata dnevno prisutnost, mogućnost komunikacije i intervencije za odrasle osobe koje žive same na području Primorsko-goranske županije.

U domu korisnika instalira se uređaj koji se sastoji od jedinice spojene na telefonsku mrežu i prijenosne vodootporne tipke. Pritiskom na tipku, aktivira se centralna jedinica koja poziva prethodno programirane brojeve dojavnog centra. Operater u centru, po prijemu alarma dobiva sve podatke vezane uz korisnika, te nalazi najbrži put za intervenciju i adekvatnu pomoć.

NOVOSTI

Služba za pomoć u kući prati suvremene metode rada te nastoji implementirati inovacije u svrhu unapređenja kvalitete usluga. Kao najnoviji model rada služba je uvela korištenje dva osobna automobila za što brži i učinkovitiji obilazak korisnika. Vozila koriste njegovateljice na terenu u jutarnjoj i popodnevnoj smjeni. Mjesečno se provodi sustav strategije i analize prijevoza kao i usklađivanje svih aktivnosti unutar službe sa svrhom postizanja visokog stupnja kvalitete usluga.