JAVNI NATJEČAJ ZA DAVANJE U ZAKUP DIJELA POSLOVNOG PROSTORA

Na temelju članka 23. točke 17. Statuta Doma za starije osobe „Kantrida“ Rijeka, članka 6. stavka 1. Zakona o zakupu i kupoprodaji poslovnoga prostora („Narodne novine“ broj 125/11, 64/15, 112/18 i 123/24) i članka 5. stavka 2. Ugovoru o davanju prava korištenja nekretnina u vlasništvu Primorsko-goranske županije Domu za starije osobe „Kantrida“ Rijeka (KLASA: 940-01/21-06/1, URBROJ: 2170-06-01/2-23-23 od 01. veljače 2023. godine) i Odluke Upravnog vijeća Doma od 28. 2. 2025. g., raspisuje se

  

JAVNI NATJEČAJ

ZA DAVANJE U ZAKUP DIJELA POSLOVNOG PROSTORA

 

  1. PREDMET ZAKUPA

Dio poslovnog prostora Doma za starije osobe „Kantrida“ Rijeka namijenjen trgovini na malo mješovitom robom (za potrebe opskrbe stanara Doma) u prizemlju objekta „C“ Doma, površine 23m2.

  1. ZAKUPODAVAC

Dom za starije osobe „Kantrida“ Rijeka, Đ. Catti 6, 51000 Rijeka.

  1. NAMJENA POSLOVNOG PROSTORA

Obavljanje djelatnosti trgovine na malo mješovitom robom.

  1. POČETNI IZNOS MJESEČNE ZAKUPNINE

8,70 eur za 1m2 prostora (ukupno 200,00 eur).

Zakupnina se plaća do 10-og u mjesecu za tekući mjesec.

  1. OSTALI UVJETI ZAKUPA

Uz zakupninu zakupnik se obvezuje mjesečno plaćati stvarni utrošak električne energije i telefona u poslovnom prostoru.

  1. JAMČEVINA

Jamčevina iznosi 600,00 eur. Svaki sudionik natječaja dužan je uplatiti navedeni iznos jamčevine na IBAN Doma broj: HR6024020061100620700, model: HR00, poziv na broj odobrenja: 08875443522, najkasnije do isteka roka za dostavu ponuda. Sudioniku natječaja čija ponuda nije prihvaćena jamčevina će biti vraćena u roku od 15 dana od dana donošenja odluke o odabiru najpovoljnije ponude. Jamčevina sudionika čija je ponuda prihvaćena zadržava se i uračunava u zakupninu.

  1. VRIJEME TRAJANJA ZAKUPA

5 godina.

Zakupodavac ima pravo raskinuti ugovor po proteku svake godine zakupa, bez navođenja razloga za isto i bez ikakve daljnje odgovornosti prema zakupniku.

  1. NAČIN I ROK PODNOŠENJA PONUDA

Ponude se dostavljaju u pisanom obliku, u zatvorenoj kuverti, s naznakom: „Natječaj za davanje u zakup dijela poslovnog prostora u Domu „Kantrida“ – ne otvarati“, na adresu zakupodavca iz točke 2 natječaja.

Rok za dostavu ponuda: 20.5.2025. godine do 10,00 sati, bez obzira na način dostave.

  1. SADRŽAJ PONUDE

Ponuditelj ponudu izrađuje na obrascu ponude koji se nalazi u prilogu I. natječaja. Ponuditelj mora ispuniti u potpunosti obrazac ponude i isti ovjeriti potpisom odgovorne osobe i pečatom.

Uz ispunjeni obrazac ponude ponuditelj se obvezuje dostaviti:

  • izvadak iz sudskog registra (za ponuditelja-pravnu osobu) odnosno obrtnicu (za ponuditelja-obrtnika), ne stariju od 90 dana od dana objave natječaja, kao dokaz da je registriran za djelatnost za koju se daje u zakup poslovni prostor (trgovina na malo mješovitom robom),
  • potvrdu Porezne uprave o stanju javnog duga ponuditelja, ne stariju od 30 dana od dana objave natječaja, kao dokaz o podmirenju svih dospjelih poreznih obveza i obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje,
  • ovjereni prijedlog ugovora o zakupu, iz priloga II. natječaja.
  1. MJESTO I VRIJEME OTVARANJA PONUDA

Dom „Kantrida“, Đ. Catti 6, Rijeka, 20.5.2025. u 10,00 sati. Otvaranju ponuda mogu prisustvovati ponuditelji ili njihovi punomoćnici uz predočenje valjane punomoći.

  1. KRITERIJ ZA ODABIR NAJPOVOLJNIJE PONUDE

Najpovoljnijom ponudom smatrat će se ponuda koja uz ispunjavanje uvjeta iz natječaja sadrži najviši ponuđeni iznos zakupnine. U slučaju dvije valjane ponude s jednakim iznosom ponuđene zakupnine, najpovoljnijom ponudom smatrat će se ona koja je pristigla ranije.

Odluku o odabiru najpovoljnije ponude donosi Upravno vijeće Doma.

  1. OSTALE ODREDBE

Svaki zainteresirani gospodarski subjekt ima mogućnost uvida u prostor namijenjen trgovini na malo mješovitom robom u prizemlju objekta „C“ Doma, od ponedjeljka do petka u vremenu od 11.00 do 13.00 sati, uz prethodnu najavu na tel. 051/612-110.

Ako ponuditelj čija je ponuda odabrana kao najpovoljnija odustane od zaključenja ugovora u sadržaju iz prijedloga ugovora ili ne pristupi njegovom zaključenju u roku od 15 dana od dana donošenja odluke o odabiru najpovoljnije ponude, gubi pravo na povrat uplaćene jamčevine. U tom slučaju može se donijeti odluka o odabiru sljedeće najpovoljnije ponude koja ispunjava uvjete iz natječaja.

Ponuda ponuditelja koji nema registriranu djelatnost, koja nije izrađena sukladno uvjetima iz ovog natječaja, za koju nije uplaćena jamčevina ili koja pristigne u Dom po proteku roka za dostavu ponuda neće se razmatrati.

 

Dokumentacija:

NATJEČAJ ZA DAVANJE U ZAKUP DIJELA POSLOVNOG PROSTORA